Post by amorovadal on Feb 8, 2022 17:36:57 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Castle Defense 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Castle Defense 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats oneindige bron ▞▞▞
▞▞▞ Castle Defense 2 2022 version ▞▞▞
Geweldig spel, maar je moet steeds meer uitgeven om elk niveau te halen. Aanvankelijk was £ 7 genoeg om krachten voor een paar niveaus te upgraden. Nu heb ik ongeveer £ 30 op 1 niveau uitgegeven en de bevoegdheden moeten nog verder worden geüpgraded om het niveau te winnen. Winnen is niet gebaseerd op vaardigheid, maar op hoeveel geld je uitgeeft
Leuk spel - maar problemen met verbinding zijn erg vervelend
pjperez castillon lol
Ik ben net begonnen met spelen en mijn eerste ervaring met dit spelen was niet geweldig. Het spel is leuk, geweldige inhoud, het is gemakkelijk te gebruiken en te begrijpen. Maar mijn probleem is dat ik een newbie-pakket heb gekocht voor 1,99 en dat mijn auto's zijn opgeladen, maar ik heb de inhoud van dat pakket niet ontvangen. Mijn advies is, als je geld uitgeeft aan games, besteed hier dan niet aan. Het is afzetterij.
Spel is oké. Net als Kingdom Rush. Repetitief en als je wilt blijven spelen, willen ze dat je ophoest. Ik kwam terug om mijn eerste recensie te bewerken en ZE hebben het bewerkt om het woord 'verslavend' vet te maken, zodat het opvalt. Ellendig. Ik stopte met spelen en verwijderde het spel toen ik het niveau bereikte met de ''ster van david'' in het midden. GOODBYE ... zal vanaf nu alle games of apps die door dit bedrijf zijn gemaakt, vermijden.
Het spel is leuk om te spelen en vereist misschien wat aankopen om het voordeel te krijgen, maar het is buitengewoon moeilijk om eieren, goede huisdieren en zeldzame en dierbare items te krijgen. Zelfs als je urenlang hetzelfde niveau speelt, krijg je geen zeldzame of kostbare items. De dagelijkse uitdagingen zijn soms ook onmogelijk.
Het was een heel leuk spel. Het zal je ertoe aanzetten een goede strategie te hebben bij het bouwen van torens. Bedankt, ik ben echt dol op dit spel.
Niet geweldig maar goed.
Castle Defense 2 Strategie lwgp
Heb je 50 50 online offline game nodig die je offline wilt, probeer kasteel-ID 1
Ik kocht het Empire-pakket en kreeg het nooit of mijn geld terug! Ik ben pissig!
Dit is een van mijn beste games die ik ooit heb gespeeld sinds 2016....maar één gunst... pls update de game, bedankt😊
Het is een goed spel, maar misschien moet je een sandbox-modus toevoegen
Superhero War: Robot Fight Akčné kput
Geweldig spel met echt goede graphics, vooral voor een gratis mobiel spel. Ik zou alleen willen dat het makkelijker was om nieuwe Heros te krijgen, omdat ik een HEERLIJK HEB van het feit dat het upgraden van Roderick. Betekent dat je geen andere keuze hebt MAAR om echt geld te gebruiken. Daarom geef ik dit spel alleen 3 van de 5 sterren en ALLEEN ALS de mogelijkheid om nieuwe helden te krijgen veel gemakkelijker wordt.
Ik geef dit 3 sterren omdat het GEEN dagelijkse beloningen zijn?
De games in game-aankopen werken helemaal niet, er zijn meerdere mensen die soortgelijke problemen hebben en de game-ontwikkelaars zijn mia. Wel leuk spel om te spelen.
1. Voltooi alle dagelijkse taken, behalve baasgevechten. 2. Boss fight begint om 17.00 uur. 3. Open het spel pas om 18:00 uur om erachter te komen dat de baas al is vermoord. 4. Het volgende baasgevecht is morgen. 5. Mis de speciale beloning voor het voltooien van alle dagelijkse taken, aangezien je nu een taak hebt die je niet kunt voltooien... :/
Leuk spel, maar middelen moeten meer worden beloond omdat er meer is om het talent te upgraden
Het is een leuk spel, ik vind het zo leuk.
Het spel wordt erg snel moeilijk.De manier om verder te spelen is door te betalen voor edelstenenpakketten of helden. Die veel te hoog geprijsd zijn, anders zou ik kunnen overwegen om er een paar te kopen. Jammer, het spel was erg leuk en goed gemaakt. Zelfs als het een beetje een rip is van de Kingdom rush.
Ik ben dol op het spel, maar helaas verloor ik al mijn voortgang toen het spel crashte. Zou het 5 sterren geven als je me kunt helpen het te herstellen.
DIT SPEL IS EEN SCAM!!!! Als je iets koopt, nemen ze je geld aan, het spel staat je niet toe om het te bekijken omdat het de transactie zal voltooien en nog steeds alle gameberichten zal lezen dat je niets hebt gekocht. Dus je zit opgescheept met de advertenties en alle andere B.S. en heb er niets voor te zien, behalve minder geld op uw rekening.
Het is een geweldig spel, maar ik hou er niet van als je hun vaardigheden met de hand moet activeren. Ik vind het ook niet leuk dat je geen gegevens naar andere apparaten kunt overbrengen, dus dat is een enorm verlies voor mij. Wat heeft het voor zin om te knoeien of geld uit te geven om vooruit te komen als je je voortgang niet eens kunt behouden?
Het spel is leuk, maar probeerde het pakket van $ 4,99 te kopen, en helaas werd er geld gepakt, maar er werd niets voor terug ontvangen. Dit moet worden opgelost. Nu zie ik dat dit probleem door verschillende spelers naar voren is gebracht. Ik zal niet eens proberen opnieuw te kopen voor een game gerelateerd aan dit bedrijf.
Het spel is geweldig en interessant. Maar er is 1 probleem dat van helden is. Je moet minstens 2 helden geven, 1 al en een andere die we kunnen kopen met edelstenen of munten. Los dit probleem alstublieft op, beste ontwikkelaars.
Te veel advertenties, spel is leuk. Kon gewoon niet tegen de invasieve advertenties
Goede spellen
Op de zoektocht staat dat ik de strijd moet voltooien om 3 huisdiereneieren te ontvangen, ik heb het al voltooid, maar ik heb geen 3 eieren ontvangen
Een goede game en tijdmoordenaar
het is goed om te spelen als je je verveelt. hehe.. bedankt voor deze apps.
geweldige diepe gameplay met tal van upgrades.
Net als de eerste. Als je het niet erg vindt om echt geld uit te geven, is het cool. Ik ga mijn echte geld sparen voor een echt spel.
We kunnen de gegevens van dit spel niet opslaan, dit is het enige nadeel van dit spel. En behalve dit is alles geweldig.
oke tapi susah dpt heronya